KV-viikkotoimikunta

KV-viikkotoimikunta vastaa Nordiska Sekretariatetin sääntöjen mukaisen jokavuotisen KV- eli kansainvälisen viikon järjestämisestä.

Toimikuntaan voi hakea kuka tahansa Pykälän jäsen. Haku aukeaa yleensä vuodenvaihteessa ja ensimmäinen kokous pyritään pitämään tammikuun aikana. Tämän jälkeen toimikunta kokoustaa muutaman kerran ennen itse varsinaista viikkoa.

KV-viikkotoimikunta suunnittelee viikolle teeman ja sen mukaisen ohjelman, hankkii excupaikat, kerää vieraille annettaviin lahjakasseihin yrityslahjoja, vastaa KV-viikkolehden toimittamisesta ja vastaa ylipäänsä viikon käytännön toteutuksesta. Toimikunnan jäsenet ovat vastuussa KV-viikon keskiviikon hyttereissun järjestelyistä. Toimikuntalaisen tehtävänkuva on siis todella laaja, joten jokaiselle varmasti löytyy juuri itselle sopivaa ja mielenkiintoista tekemistä.

Lisäksi on toivottavaa, että toimikuntalaiset mahdollisuuksiensa mukaan majoittavat vieraita ja viettävät muutenkin mahdollisimman paljon aikaa vieraiden kanssa osallistumalla ohjelmaan. Siten toimintaan osallistuvalla onkin hyvä mahdollisuus tutustua oikkareihin kaikkialta pohjoismaista.

Lisätietoja voi kysellä hallituksen ulkoasiainvastaavalta eli int.sekiltä.

Lisää KV-viikoista >>