Yrityssuhdevaliokunta

Yrityssuhdevaliokunta (YSV) on vuonna 2011 perustettu Pykälän uusin valiokunta. Valiokunnan tehtävänä on ylläpitää ja kehittää Pykälän ja yritysten välistä yhteistyötä. Käytännön tasolla tämä kattaa ilmoitusmyynnin Pykälän eri julkaisuissa, sponsorointiyhteistyön tapahtumien osalta ja muut mahdolliset mainosyhteistyön muodot. Pykälän toiminnassa näkyvässä roolissa olevien excursioiden järjestäminen kuuluu myös olennaisena osana YSV:n toimintaan.

Yrityssuhdevaliokunta tekee yhteistyötä Pykälän muiden valiokuntien sekä toimikuntien kanssa erityisesti sponsorointiyhteistyön osalta toimien linkkinä yhdistyksen yhteistyökumppaneiden suuntaan.

Valiokunnan kokoukset ovat avoimia kaikille Pykälän jäsenille ja niistä tiedotetaan Pykälän sähköpostilistalla sekä nettisivujen tapahtumakalenterissa.

YSV:n virat

Annika Koljonen

annika.koljonen(at)pykala.fi
yrityssuhdevastaava(at)pykala.fi

Puheenjohtaja

Yrityssuhdevaliokunnan toimintaa johtaa vuosittain erikseen valittava yhdistyksen hallituksen jäsen, joka toimii oman hallitusvirkansa ohella YSV:n puheenjohtajana. Puheenjohtajan tehtäviin kuuluu yrityssuhdetoiminnan suurista linjoista päättäminen, valiokunnan toiminnan johtaminen, kokouksien koolle kutsuminen ja niissä puheen johtaminen. Vuonna 2024 YSV:n puheenjohtaja on Annika Koljonen.

Konsta Himberg

konsta.himberg(at)pykala.fi
ysvvpj(at)pykala.fi

Varapuheenjohtaja

YSV:n varapuheenjohtaja vastaa uusien yritysyhteistyömuotojen valmistelusta ja toteutuksesta, jäsenetujärjestelmän ylläpidosta sekä Pykälä-viikon tuotesponsoroinnin koordinoinnista. Lisäksi hän avustaa YSV:n puheenjohtajaa tehtävässään sekä johtaa puhetta valiokunnan kokouksissa puheenjohtajan ollessa estynyt. Vuonna 2024 YSV:n varapuheenjohtaja on Konsta Himberg.

Liisa Lassila

liisa.lassila(at)pykala.fi
ysvsihteeri(at)pykala.fi

Sihteeri

Sihteerin tehtäviin kuuluu pöytäkirjojen kirjoittaminen valiokunnan kokouksissa. Pöytäkirjojen seuraaminen pitää sinut ajan tasalla valiokunnan tapahtumista. Lisäksi yrityssuhdevaliokunnan sihteeri toimii samalla valiokunnan tiedottajana. Vuonna 2024 YSV:n sihteeri on Liisa Lassila.

Viivi Hakala

viivi.hakala(at)pykala.fi
jasenedut(at)pykala.fi

Jäsenetuvastaava

Jäsenetuvastaavan virka perustettiin vuonna 2013. Jäsenetuvastaavan toimenkuva muokkautuu yrityssuhdevaliokunnan tarpeiden mukaiseksi. Vuonna 2024 YSV:n jäsenetuvastaava on Viivi Hakala.

Ester Hagelstam

ester.hagelstam(at)pykala.fi

Yritysvastaava

Yrityssuhdevaliokunnan alaisuudessa toimiva yrityssuhdetoimikunta (YRSU) hoitaa ilmotusmyynnin Pykälän erinäisiin julkaisuihin, kuten Inter Vivokseen ja Varjo-opinto-oppaaseen, sekä suurimpien tapahtumien kannalta olennaisen sponsorointiyhteistyön järjestelyt. Näiden lisäksi YRSU neuvottelee myös muusta yhteistyöstä Pykälän yhteistyökumppaneiden kanssa. YRSU:un hakeudutaan loppusyksyisin järjestettävän erillisen haun kautta. Yrityssuhdetoimikunnan jäseninä toimivat vuonna 2024 Ester Hagelstam, Simo Tuomi, Lovisa Leino ja Inna Ruohonen.

Simo Tuomi

simo.tuomi(at)pykala.fi

Yritysvastaava

Yrityssuhdevaliokunnan alaisuudessa toimiva yrityssuhdetoimikunta (YRSU) hoitaa ilmotusmyynnin Pykälän erinäisiin julkaisuihin, kuten Inter Vivokseen ja Varjo-opinto-oppaaseen, sekä suurimpien tapahtumien kannalta olennaisen sponsorointiyhteistyön järjestelyt. Näiden lisäksi YRSU neuvottelee myös muusta yhteistyöstä Pykälän yhteistyökumppaneiden kanssa. YRSU:un hakeudutaan loppusyksyisin järjestettävän erillisen haun kautta. Yrityssuhdetoimikunnan jäseninä toimivat vuonna 2024 Ester Hagelstam, Simo Tuomi, Lovisa Leino ja Inna Ruohonen.

Lovisa Leino

lovisa.leino(at)pykala.fi

Inna-Emilia Ruohonen

inna.ruohonen(at)pykala.fi

Paavo Heinonen

paavo.heinonen(at)pykala.fi
excursiot(at)pykala.fi

Excuvastaava

Excursiot ovat olennainen osa Pykälän toimintaa ja oiva keino tutustuttaa pykälistit eri yritysten ja valtiollisten instituutioiden arkeen. Tarkoituksena on antaa jäsenistölle mahdollisimman laaja käsitys erilaisten alojen toiminnasta ja erityisesti niiden tarjoamista työmahdollisuuksista oikeustieteen alan osaajille. Excursioiden järjestämisestä vastaavat excuvastaavat, joiden toimenkuva koostuu pääasiassa excujen ideoinnista ja toteutuksesta. Excuvastaavat järjestävät myös Pykälä-viikon monet excut sekä pykälisteille että kansainvälisille vieraille. Vuonna 2024 excuvastaavina toimivat Paavo Heinonen ja Noora Kantanen.

Noora Kantanen

noora.kantanen(at)pykala.fi
excursiot(at)pykala.fi

Excuvastaava

Excursiot ovat olennainen osa Pykälän toimintaa ja oiva keino tutustuttaa pykälistit eri yritysten ja valtiollisten instituutioiden arkeen. Tarkoituksena on antaa jäsenistölle mahdollisimman laaja käsitys erilaisten alojen toiminnasta ja erityisesti niiden tarjoamista työmahdollisuuksista oikeustieteen alan osaajille. Excursioiden järjestämisestä vastaavat excuvastaavat, joiden toimenkuva koostuu pääasiassa excujen ideoinnista ja toteutuksesta. Excuvastaavat järjestävät myös Pykälä-viikon monet excut sekä pykälisteille että kansainvälisille vieraille. Vuonna 2024 excuvastaavina toimivat Paavo Heinonen ja Noora Kantanen.