Sähköpostilista Pykälä-info

Pykälä-info on näiden kotisivujen ohella yhdistyksen tärkein tiedotusfoorumi. Listalla tiedotetaan yhdistyksen toiminnasta ja tapahtumista sekä ajankohtaisista opintoasioista. Infoon tulee aika ajoin tietoa myös muiden järjestöjen toiminnasta. Lisäksi Pykälä-infossa julkaistaan sunnuntaisin yhdistyksen jäsentiedote.

Liittyminen ja tilaamisen lopettaminen

Pykälä-infoon liitytään sähköpostiviestillä:

1) Viestin otsikko jätetään tyhjäksi.
2) Viestikenttään kirjoitetaan ”subscribe pykala-info ”.
3) Viesti lähetetään osoitteeseen .

Tilaus lopetetaan samalla tavalla, mutta viestiksi kirjoitetaan ”unsubscribe pykala-info ”.

Viestin lähettäminen listalle

Lähetä sähköpostiviestisi osoitteeseen .
Muista lähettää viestistäsi piilokopio (Bcc) osoitteeseen .

Listan säännöt

• Pykälä-info -sähköpostilistan ensisijaisena tarkoituksena on palvella Pykälä ry:n jäsenistöä ja toimia yhdistyksen tiedotuskanavana. Listalla tiedotetaan Pykälän ajankohtaisista tapahtumista. Muiden tahojen tapahtumat ja tiedotteet kootaan kerran viikossa ilmestyvään jäsentiedotteeseen.
  • Yhdistyksen ulkopuolisten tapahtumien ja palveluiden mainostaminen listalla tapahtuu ainoastaan kerran viikossa listalle lähetettävän jäsentiedotteen kautta. Voit lähettää jäsentiedotteeseen toivomasi viesti osoitteeseen jasentiedote(at)pykala.fi.
  • Pykälä-info ei ole keskustelu- eikä mielipidepalsta. Vapaa keskustelu on ohjattu esimerkiksi Facebook-ryhmiin (opintoasioissa Oikkarit Portsussa jne).
  • Listalle ei saa lähettää asuntoilmoituksia.
  • Listalle ei saa lähettää työpaikkailmoituksia. Paragraaffi Oy välittää keskitetysti työpaikkoja oikeustieteen ylioppilaille Oikkaripörssissä.
  • Myyn/ostan -ilmoitukset on myös ohjattu pois pykälä-infosta.
  • Viesti tulee lähettää piilokopiona aina tiedotusvastaavalle.
  • Kielioppi tulee pitää asiallisena, vaikkakin tyyli viesteissä saa olla rento ja vapaa.

Sääntöjä rikkovia viestejä ei päästetä läpi sähköpostilistalla.

Listan ylläpito

Pykälä-infon ylläpidosta vastaa tiedotustoimikunta hallituksen tiedotusvastaavan johdolla. Mikäli sinulla herää kysyttävää listan käytöstä tai haluat muuten antaa palautetta, ota yhteyttä tai .