Toimikunnat

Yhdistyksessä toimii kolmetoista toimikuntaa, jotka hallitus nimittää erikseen. Nämä ovat:

• Taloustoimikunta
  • Yrityssuhdetoimikunta
  • Vuosijuhlatoimikunta
  • Tiedotustoimikunta
  • Ansiomerkkitoimikunta
  • Pykälä-viikkotoimikunta
  • KV-viikkotoimikunta
  • Sponssitoimikunta
  • Sillistoimikunta
  • Haalaritoimikunta
  • Virkistystoimikunta
  • Ulottuvuustoimikunta
  • Sonniaistoimikunta

Jokainen toimikunnista keskittyy omaan spesifiin toimintakohteeseensa, minkä vuoksi ne on osaltaan eriytetty yhdistyksen valiokunnista. Toimikunnan jäsenenä oleminen ei vie kohtuuttomasti aikaa, koska niiden toimikausi on valiokuntavuotta lyhyempi ja toimikunnat kokoustavat lähtökohtaisesti valiokuntia harvemmin. Mukaan lähteminen on hieno tapa saada järjestely- ja organisointikokemusta sekä tietenkin tutustua uusiin ihmisiin.

Osaan toimikunnista kuulutaan esimerkiksi valiokuntaviran puolesta ja osaan järjestetään täysin avoin haku, josta ilmoitetaan pykälä-infossa. Lisätietoa löytyy kunkin toimikunnan omilta sivuilta.

Historiallisesti Pykälässä on toiminut myös matrikkelitoimikunta.