FCC Flippi – jotain ihan muuta?

No ei todellakaan ole. FCC Flippi on juuri sitä itseään – Pykälän juomapelien pyhättö. Vuonna 2011 perustettu FCC Flippi (virallisesti Flip Cup Club Flip d’Aisee) on yksi Pykälän suurimmista kerhoista ja Pykälän kansallislajina tunnettun flip cupin suurlähettiläs.

Himoitun Vuoden Pykäläteko -palkinnonkin voittanut FCC Flippi järjestää hekumallisia kaikille avoimia tapahtumia rennoista juomapeli-illoista kilpailuhenkisempiin turnauksiin. Peli-illoissa on hyvä tilaisuus hioa flippaustekniikka kuntoon, kun taas flippikauden kohokohta on Team Challenge, jossa joukkueet kilpailevat himoitusta flippimestaruudesta. Tämän lisäksi kerho on vahvasti esillä nostattamassa tunnelmaa monissa muissakin Pykälän tapahtumissa. Kerhoa johtaa sinisiin pelipaitoihin pukeutunut hallitus, joka valitaan innokkaiden keskuudesta syksyn lopulla.

Jos koulun liikuntatunneilta jäi traumoja tai lupaava junioriurheilu-ura päättyi ennenaikaisesti,

FCC Flippi tarjoaa sinulle mahdollisuuden kohottaa Poikaa ja maistaa kuplivaa. Mikä ihmeen flip cup? Seuraa meitä Facebookissa (facebook.com/fccflippi) ja Instagramissa (@fccflippi) ja ota selvää.

FCC Flipin yhteyshenkilöinä vuonna 2023 toimivat puheenjohtaja Simo Tuomi ja varapuheenjohtaja Leo Hynninen.