Viekas Rysty

Uppoaako rystylyöntisi yhtä viekkaasti takakenttään kuin Roger Federerillä konsanaan? Vai jääkö ottelupallon ratkaiseva kakkossyöttösi verkkoon?

Olit sitten kokenut massakenttien maestro tai vasta noviisi, joka ei ole squashmonttua nähnytkään, Viekas Rysty tarjoaa kaikille pykälisteille erilaisia mailapeleihin liittyviä tapahtumia taitotasosta riippumatta. Tämä syksyllä 2019 perustettu Pykälän virallinen mailapelikerho ja kerhopiirien uusi tulokas järjestää tapahtumia aina rennoista treenivuoroista spektaakkelimaisiin turnauksiin. Kerhon viralliset lajit ovat tennis, sulkapallo, padel, squash sekä pöytätennis. Kerhoa johtaa hallitus, joka ottaa kuitenkin vastaan myös kaikkien pykälistien tapahtumaehdotuksia.

Paraniko tenniskyynärpääsi yllättäen? Seuraa Viekkaan Rystyn toimintaa Instagramissa (@viekasrysty) ja Facebookissa (facebook.com/viekasrysty) ja osallistu heti seuraavaan tapahtumaan!

Lisätietoa Viekkaan Rystyn toiminnasta antaa puheenjohtaja Roosa Puumalainen (someissa tai ).

Liity tästä mukaan kerhon WhatsApp-ryhmään, jossa mm. tiedotetaan ajantasaisesti tulevista tapahtumista!