Pykälän Aalto Y.C.

Pykälän Aalto Y.C. on purjehdukseen ja muuhun merelliseen toimintaan erikoistunut uudehko kerho.

Tarinamme sai alkunsa, kun neljä purjehduksesta kiinnostunutta sankaria sattuivat opiskelutaipaleensa alkuvaiheessa samaan tutorryhmään. Ensimmäisen vuoden aikana Aalto pyöri perustajajäsentensä voimin. Tätä nykyä Aalto Y.C. on kasvanut, ja toimintaa pyörittää tällä hetkellä yli kymmenpäinen kerhon hallitus.

Ensimmäisten vuosien aikana on järjestetty muun muassa jo legendaariseksi muodostuneet rapujuhlat, flunkyball-turnaus sekä muuta mukavaa toimintaa jäsenille. Yksi Aallon tärkeimmistä periaatteista kuuluu seuraavasti: AINA tehdään isommin ja paremmin kuin edellisellä kerralla. Voittekin siis olla varmoja, että kerhotoiminta tulee kasvamaan vuosi vuodelta entisestään.

Pykälän Aalto tarjoaa myös monenlaista muuta merellistä ja kosteaa toimintaa, kuten lyhyitä kotimaan purjehdusreissuja, saunailtoja sekä Välimerelle sijoittuvan Etelän Regatan. Kyllä, aivan oikein. Elokuussa 2023 järjestetään jo toista kertaa legendaarinen Etelän Regatta, tällä kertaa Kreikan aurinkoisissa maisemissa.

Kesällä järjestettävä Etelän Regatta on kerhon päätapahtuma, eikä vuoden 2023 reissu ole tarkoitus jäädä suinkaan viimeiseksi, joten lisätietoja tulevista reissuista & kaikesta muusta kerhoon liittyvästä kannattaakin seurata Pykälän Aallon somekanavilta.

Kerho on avoin kaikille pykälisteille, ja mukaan voit liittyä koska tahansa! Laita vaikka viestiä kerhon DM:iin tai tule juttelemaan tapahtumissa, niin kerromme mielellämme lisää toiminnasta.

Ei siis muuta kuin kaikki kyytiin ja köydet irti!

Pykälän Aallon hallitus
IG: pykalanaalto