Beer Pong! Tämä juomapelien aito kuningaslaji, jonka historia kantaa aina 1950- luvun Dartmouthiin. Laji, jossa tarkkuus, silmä-käsi -koordinaatio, hauskanpito, yhteishenki ja terve kilpailuvietti yhdistyvät täydelliseksi ajanvietteeksi!

Lajia rakastetaan myös Pykälässä. Vuonna 2017 perustettu Pykälä Beer Pong Club vastasi huutoon ja toimii lajin edelläkävijänä ja soihdunkantajana pykälistien keskuudessa. PBP:n päätapahtuma on keväällä järjestettävä kaikkien Suomen opiskelijoiden välinen beer pong -turnaus, Justice League, joka on vakiinnuttanut paikkansa erottamattomana osana Pykälää ja Suomalaista beer pong -kulttuuria.

PBP pyrkii poikki-oikkaritoiminnan lisäksi myös poikkitieteelliseen toimintaan, ja menossa on ollut mukana myös lajin ystäviä Otaniemestä, muista Suomen kaupungeista sekä jopa ulkomailta!

Kerhon rakentavana arvona on sen avoimuus. Kerhoon liittyminen on mahdollista jokaiselle Pykälän jäsenelle. Kerhon jäsenyydestä kiinnostuneen ei tarvitse miettiä pelitaitonsa tasoa. Toiminnassa on mukana myös amatööritason pelaajia sekä vain rennosta yhteiselosta kiinnostuneita jäseniä. Kiinnostuneita kehotetaan vetäisemään hihasta ketä vain tuntemaansa kerhon jäsentä. He mielellään kertovat lisää kerhosta, ja jokaiselle löytyy paikka tästä kuningaslajia rakastavasta yhteisöstä.

Kerhon toimintaan voi aina osallistua myös alkoholittomana. Pelaamista alkoholittomilla juomilla ei karsasteta lainkaan, päinvastoin. Kerhon jäsenenä pääset myös itse vaikuttamaan, millaisia beer pong -teemaisia tapahtumia jatkossa järjestetään, osallistutko itse järkkäämiseen vai kenties kilpailijana. Mikään ei varmasti tunnu yhtä hyvältä, kun kovan vastustajan kaataminen tässä todellisessa opiskelijoiden kilpailulajissa.

Lisätietoja kerhosta voi tiedustella kerhon puheenjohtajalta: Willie Zhang /