Pykälä ry:n jäsenedut 2024

Pykälä on yrityssuhdevaliokuntansa johdolla neuvotellut jäsenistölleen alati kasvavan kirjon loistavia jäsenetuuksia. Etuudet ovat pääosin henkilökohtaisia, joten muistathan ottaa mukaasi Pykälän jäsentarralla varustetun opiskelijakortin tehdessäsi ostoksia. Pysyt tuoreimmista etuuksista parhaiten ajan hermolla seuraamalla Instagramissa @pykalanysv.

Uusia jäsenetuja haetaan jatkuvasti, ja myös kausiluontoisia alennuksia hankitaan perinteisesti kesäajalle sekä esimerkiksi vuosijuhlia varten. Koko yrityssuhdevaliokunta osallistuu jäsenetujen ideointiin, ja otamme mielellämme vastaan jokaiselta pykälistiltä ehdotuksia uusiksi jäseneduiksi. Jos sinulla on esimerkiksi harrastuksia, lempiliikkeitä tai –ravintoloita, joista haluaisit saada alennuksen, ole rohkeasti yhteydessä meihin ja laita ehdotuksia osoitteeseen . Näin voimme kehittää Pykälän jäsenetuja entisestään!

Julkaisut

Alma Talent
-40% Alma Talentin kirjoista verkkokauppa Alma Talent Shopissa (shop.almatalent.fi) koodilla PYKETU24.

Edita
Kaikista juridisista kirjoista -40%. Tilaa opiskelija-alennuksella sähköpostitse osoitteesta . Tarjous on voimassa toistaiseksi.

Kauppalehti
Kaikkien pykälistien jäsenetuihin kuuluu Kauppalehti Digin maksuton tilaus, jonka voit tehdä osoitteessa kl.fi/pykala23. Tilauksen tekemistä varten tarvitset henkilökohtaisen etukoodin, jonka saat yrityssuhdevaliokunnan varapuheenjohtajalta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen .

Vaatteet & asusteet

Herrainpukimo
-20% paidoista, puvuista, huiveista, solmioista ja taskuliinoista

Petrifun

Urheilu & kuntoilu

HIPKO
-15% hinnoista

Tennis Tuomola
-25% tenniskurssista

Töölö Gym
Kaikki kuntosali- ja ryhmäliikuntakortit alennettuun opiskelijahintaan.

Esport

Hyvinvointi & kauneus

Hyvinvointi Sulo
-15% sokeroinnista ja kaikista muista kosmetologin palveluista

Idealfysio
Kaikki hieronnat -10 % arkisin klo 8-14

Keops Lasipalatsi ja Keops Esplanadi
-25% piilolinsseistä ja -30% silmälaseista

Union of Ekasalongit
-25% palveluista

Ruoka & juoma

Bär Bar Freda, Pääkaupunkiseudun toimipisteet
-10 % kaikista tuotteista

Heidi’s Bier Bar Helsinki

– Ilmainen sisäänpääsy itsellesi + yhdelle kaverillesi joka päivä ennen klo 00.00
– 6 kappaletta 4 €:n drinkkilippuja per kuukausi (käytettävissä max 3 kpl per yö ennen klo 00.00)
– 1 ilmainen drinkkilippu per kuukausi
– yksi oluttorni puoleen hintaan per kuukausi (ennen 22.00)
– rajaton mahdollisuus ostaa pykälä-drinkkejä 5€ hintaan joko pykälätarraa näyttämällä tai sovelluksesta löytyvällä edulla

Edun käyttöönotto:
1. Rekisteröidy käyttäjäksi Pykälän jäsenille tarkoitetulla uniikilla linkillä:
2. Lataa Nyx App puhelimeesi sovelluskaupasta
3. Kirjaudu sisään sovellukseen ja edut ovat käytettävissäsi!

Ismet Jätkäsaari

Kaikki ruoka-annokset -20 %

Stadin night

Pub Peräkammari

– Karhu III hanasta 0,5L 5,90 € (7.40 €)
– Karpalolonkero 0,33L 6 € (8.40 €)
– Somersby Apple 0,33L 6 € (8.40 €)
– Salmari, Monsteri, Laku ja Fisu 4cl 5 € (7 €)
– Talon valkoviini/punaviini 24 €/PLO (27 €)
– Partykori (isot ranskalaiset, 4x pariloituja kanafileitä, 4x sipulirenkaita, 4x täytettyjä jalapenoja, 4xmozzarellatikkuja ja 2xdippiä) 15,50 € (20 €)
– Ilmaista karaokea karaokekioskissa joka maanantai (tilavuokra ilmainen, normaalisti 30e)

Kafé Koma

– Hanajuomat 6€

– Shotit 4€

– Viinipullot 19.90€

UKK – Usein kysytyt kysymykset

1. En saanut hyödynnettyä Pykälän nettisivuilla tai Facebook- ryhmässä ilmoitettua alennusta. Mitä teen?

– Tieto olemassaolevista alennuksista ei toisinaan kulje eteenpäin yhteistyökumppaneidemme henkilökunnalle. Ilmianna Sinua kaltoin kohdellut firma yrityssuhdevaliokunnalle osoitteeseen , niin korjaamme tilanteen mitä pikimmiten!

2. Alennuslistalta ei löydy haluamaani alennusta. Mitä teen?

– Yrityssuhdevaliokunta pyrkii jatkuvasti neuvottelemaan yhdistyksen jäsenistölle uusia alennuksia. Ota rohkeasti meihin yhteyttä uusiin ideoihin liittyen osoitteeseen  tai Facebookissa Pykälän Jäsenedut-ryhmän kautta, niin tehdään edusta yhdessä totta!