Pykälä Golf

– rakkaudesta lajiin ja lakiin

Löytyykö Green Card takataskusta, mutta viimeisimmästä kierroksesta on jo aikaa? Oletko jo pitkään pohtinut lajin aloittamista, mutta kynnys kentälle lähtöön yksin on liian korkea? Vai oletko jo kotikenttäsi legenda ja klubitalon konkari, jolle pelikierroksia kertyy enemmän kuin opintopisteitä vuoden aikana?

Jos tunnistit itsesi, on Pykälä Golf juuri sinua varten! Kerhomme päämääränä on järjestää tapahtumia lajin parissa ja tarjota golf-aiheisia jäsenetuja Pykälisteille. Golf-uraansa aloitteleville järjestämme vuosittain Green Card -kursseja, joissa opetellaan lyöntitekniikkaa sekä lajin säännöt. Perinteinen golfkauden avajaistapahtuma Pykälä Golf Invitational tuo yhteen golfaavat oikeustieteen opiskelijat sekä alan työnantajat. Golfkauden päätteeksi syksyisin järjestettävissä Mestaruuskilpailuissa otetaan mittaa siitä, kuka kävi ahkerimmin pelikierroksilla ja kuka puolestaan hukkasi aikansa kesätenttikierroksiin.

Kerhon toimintaan ovat lämpimästi tervetulleita kaikki golfin harrastajat, myöskin tulevat sellaiset, tasoituskorttiin katsomatta! Tiedot tulevista tapahtumista sekä jäseneduista löydät tykkäämällä Pykälä Golfin FB-sivusta facebook.com/PykalaGolf ja seuraamalla Instagram-tiliämme @pykalagolf. Sähköpostitse yhteyden saa osoitteella .

Nähdään viheriöillä!

Kerhon puheenjohtaja: Elias Vanninen, elias.vanninen1(at)gmail.com