Vuosijuhlatoimikunta

Vuosijuhlatoimikunta vastaa Pykälä-vuoden loistokkaimman juhlan eli yhdistyksen vuosijuhlan järjestämisestä. Vuosijuhlatoimikuntaa luotsaa vuosijuhlamarsalkat ja puheenjohtajana toimii vastaava vuosijuhlamarsalkka. Toimikunta kootaan heti tammikuussa ja sen työskentely ajoittuu vuoden alusta huhtikuun alussa pidettävään vuosijuhlaan asti.

Vuosijuhlatoimikuntalaiset pääsevät tekemään monipuolisia juhlien valmisteluun liittyviä tehtäviä. Toimikunnan jäsenet suunnittelevat ja toteuttavat muun muassa vuosijuhlien ilmoittautumisjärjestelyt, koristelut, valokuvauksen, jatkojen ruoka- ja juomatarjoilut sekä vuosijuhlien ohjelman perinteitä kunnioittaen.

Toimikunta kootaan vuoden alussa järjestettävällä avoimella haulla. Kaikki pykälistit phuksista vanhempiin tieteenharjoittajiin ovat tervetulleita mukaan toimikuntaan – tärkeintä on innostus vuosijuhlien järjestämiseen, positiivinen asenne ja hyvät ideat.

Tarkkaile siis sähköpostiasi. Lisätietoja toimikunnasta ja sen toiminnasta antavat hallituksen yrityssuhdevastaava () ja vuosijuhlamarsalkat ().