Pykälän kulttuurikerho

Vuonna 2023 perustettu Pykälän kulttuurikerho avaa ovet kulttuurin kiehtovaan maailmaan.
Tarkoituksenamme on tarjota vastapainoa opiskeluarjelle ja tukea jäsentemme kulttuuriharrastusta järjestämällä monipuolisesti vierailuja eri kohteisiin, kuten esimerkiksi museoihin, oopperaan, teatteriin tai taidenäyttelyihin. Olemme kuitenkin avoimia kulttuurille sen kaikissa eri muodoissa – kanssamme saatat päästä tutustumaan kulttuurin mitä kiinnostavimpiin esiintymismuotoihin.

Tähän mennessä kulttuurikerho on vieraillut esimerkiksi Kiasman Tom of Finland -näyttelyssä sekä Esplanadin puistojazzissa. Syksyllä 2023 kulttuurikerho vierailee Ryoji Ikedan näyttelyssä Amos Rexissä sekä Mozartin maailmankuulussa Don Giovanni -oopperassa. Lisäksi järjestämme jäsenillemme vapaamuotoisempia tapahtumia ja illanistujaisia.

Mikäli Helene Schjerfbeck tai pas jeté entrelacé ei vielä soita kelloja – ei hätää. Olemme kaikille avoin kerho, ja olet lämpimästi tervetullut joukkoomme, olitpa sitten jo kokenut kulttuurin harrastaja tai vasta-alkaja. Tärkeintä on kiinnostuksesi kulttuuria kohtaan.

Kulttuurikerhon puheenjohtajana toimii Jesse Turunen ().

Oletko kiinnostunut toiminnastamme? Liity Whatsapp-ryhmäämme osoitteesta https://chat.whatsapp.com/KDpAWOZOtZj3NTie1GaM8w tai seuraa meitä Instagramissa @pykalankk ja pysyt ajan tasalla tulevista tapahtumistamme. Jos sinulla heräsi kysymyksiä tai haluat tietää lisää kerhomme toiminnasta, voit ottaa yhteyttä edellä mainittujen keinojen lisäksi myös sähköpostitse osoitteessa pykalankulttuurikerho@pykala.fi.