Mökkipelikerho Mörönsilmä

Mökkipelikerho Mörönsilmä (“MöMö”) on vuonna 2024 perustettu kerho, jonka toiminta pyörii mökkipelien pelaamisen ja kaiken muun mökkiliitännäisen, kuten saunomisen, kalastuksen, uimisen avannoissa ja niiden ulkopuolella, grillaamisen sekä yleisen rentoutumisen ympärillä. Toiminnan ytimen muodostavat kerhon virallisten mökkiolympialaisedustuslajien harjoittelu ja niissä turnauksien järjestäminen.

Kerho on kaikille pykälisteille avoin, ja MöMön jäseniä ovat kaikki sellaiseksi tunnustautuvat Pykälä ry:n jäsenet.

Saunassa tavataan!

MöMön toimintaa ohjaavat kerhon virallinen toimintasuunnitelma sekä kerhon perustamiskokouksen pöytäkirja.

MöMön toiminnasta kiinnostuneiden kannattaa ottaa haltuun kerhon virallinen Instagram-tili (@moronsilma)!

Kerhon nykyisen hallituksen tavoittaa yksityisviestein Instagramista tai sähköpostitse osoitteesta .