Yrityksille

Pykälä ry:n yritysyhteistyöstä vastaa kuusijäseninen yrityssuhdetoimikunta, johon kuuluu neljä yritysvastaavaa. Vuonna 2024 yritysvastaavina toimivat Ester Hagelstam, Simo Tuomi, Lovisa Leino ja Inna Ruohonen.

Pykälä tekee yhteistyötä laki- ja muiden alojen yritysten kanssa muun muassa spexin, vuosijuhlan ja muiden vuosijuhlaviikon tapahtumien, internet-sivujen sekä painettavien julkaisujen, kuten Inter Vivos –jäsenlehden, Varjo-opinto-oppaan ja phuksimatrikkelin osalta.

Jos yritykselläsi on kiinnostusta yhteistyöhön Pykälän kanssa, olethan yhteydessä yrityssuhdetoimikuntaan sähköpostitse yrityssuhdetoimikunta(at)pykala.fi tai puhelimitse (yhteystiedot alla).

Mikäli yrityksesi on kiinnostunut yhteistyöstä jäsenetujen muodossa, voit olla suoraan yhteydessä jäsenetuvastaavaan (jasenedut(at)pykala.fi).

Hallituksen yrityssuhdevastaava, yrityssuhdevaliokunnan puheenjohtaja

Annika Koljonen