Viinikerho Pohjasakka

Tykkäätkö oppia ja nauttia viineistä matalalla kynnyksellä mukavassa seurassa? No niin mekin! Pykälän Pohjasakka on vuonna 2005 perustettu viinikerho, jossa ei syljetä lasiin eikä oteta elämää tai viinejä liian vakavasti.

Pohjasakka järjestää pääsääntöisesti kerran lukukaudessa kaikille avoimen viini-illan, jossa kilpaillaan parhaasta viinistä ja syödään herkullisia naposteltavia. Sen lisäksi on mahdollista järjestää muuta toimintaa esimerkiksi yhdessä muiden ainejärjestöiden viinikerhojen kanssa tai lähteä jäsenten kanssa tutustumaan Helsingin viinibaareihin.

Pohjasakassa paitsi rikastutat viinituntemustasi, myös tapaat uusia tuttavuuksia. Tervetulleita kerhoon ovat kaikki ikään ja vuosikurssiin katsomatta, toimintamme kehittyy jatkuvasti jäsentensä mukana. Pohjasakan löytää myös Instagramista @pykalanpohjasakka.

Lasillisen äärellä nähdään!

Yhteyshenkilö: